wtorek, 30 września 2014

Krótko, informacyjnie

Jako że wrzesień dobiegł końca chciałem sobie postawić za plan minimum zrecenzowanie płyt, o których myślę od dłuższego czasu. Brzmi enigmatycznie? Wkrótce wszystko się wyjaśni, chociaż nadal trzon bloga będą stanowić omówienia nowych wydawnictw.
Powoli przygotowuje się także do podsumowania roku 2014, a jest co podsumowywać. Ważne jednak będą też trzy ostatnie miesiące i kilka nadchodzących premier (zobacz: najbardziej oczekiwane premiery jesieni).

Co u mnie?
# Zbieram płyty (ostatnio poprawiłem stan swojej płytoteki nabywając kilka albumów Machine Head oraz Deftones).
# Wybieram się na koncert Jacka White`a. To w listopadzie.
# Wreszcie pozbyłem się wiekowego sprzętu muzycznego (plastikowej wieży). Na razie łoję na oldskulowym wzmacniaczu i jeszcze bardziej oldskulowych kolumnach.
# Słucham obecnie takich artystów jak Tom Petty czy Lenny Kravitz (nowa płyta mnie kopnęła). Zamierzam też poznać dyskografię formacji Eleven.

A Wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz